2010. június 15., kedd

Shibuya, 2 a.m.

A kameruni meccs után, ahogy hazafelé tekertem a bringán, gondoltam benézek Shibuyába, nincs-e valami történés, hát volt! A fiatalok eleresztették magukat egy kevéssé, na persze, mikor, ha nem most. A játék lényege az volt, hogy a klasszikus telizöld shibuyai gyalogátkelőnél a zöld lámpa jelére négy irányból üvöltve, zászlólengetve be kell rohanni, pogózni egy keveset, aztán vonakodva átengedni a terepet az közlekedésnek. Aztán újra. Meg újra, de megpróbálni egyre tovább maradni és a méltatlankodó autósokat cukkolni. Mindezt egészen addig, amíg nem jönnek meg a rendőrök, és nem fütyülik szét a remek bulit, de hát őket ezért fizetik. Egy másik sportág az volt, hogy ki tud magasabbra mászni a közlekedési lámpákat tartó traverzeken. Amíg ott voltam ez a srác volt a bajnok, de amikor lejött, egyből elvitték a rendőrök...

Mindezek egy európai futbalszurkoló számára kevéssé megrázó hírek, láttunk mi ennél már izgibb dolgokat is kupagyőzelmek, államcsődök és öszödibeszédek alkalmával, de Tokyóban efféle látványosság azért korántsem nevezhető mindennaposnak. Igaz ugyan, a 2002-es VB idején nem voltam itt, de ilyet azért Tokyóban még nem láttam... Mi lesz itt, ha továbbjutunk?

-----------------------------------

A poszt megjelent a Sakká Nippon Daihyó blogon is.

2 megjegyzés:

  1. Mosolyogtam a videon azon ,hogy az alkalmat kihasználva egy sarariman próbál a szurkoló lányokhoz közeledni :-D

    VálaszTörlés
  2. Ja, igen, "chansu" ahogy szokták mondani :)

    VálaszTörlés